2012. január 20., péntek

holnap

Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy így elvesztünk, sokféle problémánk adódott mostanában, ill. főleg nekem és lassan lábalok ki belőle. A lényeg, hogy eredetileg úgy volt, holnap leszünk, de aztán nemrég beszéltem néhány csoportársammal, mert tudjátok suliba járok... Na szóval, 5-ből 3 embert megvágtak a záróvizsgán, és én ezt épp egy hét múlva csinálom... Na már most, ha ez nem lesz meg, akkor hiába hajtottam fél évig... SZóval eléggé bepánikoltam, és, szóval, holnap tanulnom kell, mint a kisangyal... Ne haragudjatok!!!!!!!!!! Viszont pénteken levizsgázok, és utána szombaton várnánk nagy szeretettel benneteket ide hozzánk egy kis előfarsangra, meg, van egy meglepetés is... Sándorom írt egy szerintem igen jó dalszöveget egy olyan dalra, amit már régen szerettünk... Szóval, akkor találkozzunk jövő héten, a pontos időről még tárgyalunk. Addig is szorítsatok légyszi!!!!!! Köszi!
B

1 megjegyzés: