2010. március 2., kedd

Lábas gondok...

Sziasztok!

Ezer bocs, és hatszáz anyamedve, hogy ilyen sokáig nem írtam...
Először is szeretném megköszönni a sok aggódó sms-t, meg kérdést, és örömmel jelentem, hogy jól vagyok, csak a bokám zúzódott, midőn a lépcsőről sikeresen leestem... Pihentetni kell(ene), kenegetni, borogatni, ilyenek... Szóval megmaradok :)
Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy pótoljam az elmúlt hetek eseményeiről való tudósítást.
Három hete Attiláékat boldogítottuk, és gitáros "mise" után megszálltuk a házukat. Egy jól sikerült beszélgetés után nagy farsangozásba fordult az este: az általam kreált fánk gyorsan elfogyott, Attila anyukájának remek sütije szintén :)
Ezután Ágiék jóvoltából még jelmezek is kerültek, az eredményt itt láthatjátok:




A következő héten nálunk volt a társulat, és elhatároztuk, hogy beruházunk egy újhajtás legó készletbe, mert akkora sikert aratott Dorcika másféltől ötéveseknek való duplo legója :) A hangkeltő eszközei is :) Az este activity partiba torkollott, és (bocs Nelli...) pizzaevésbe... Örökre megjegyeztük, hogy az eledruida első támadása a tornádó :))))) Vagy nem? valami ilyesmi :) Ez természetesen a két Ádám szájából hangzott el :)

3 megjegyzés:

  1. Igen,tényleg a tornádó ;) Én személy szerint nagyon jól éreztem magam az utóbbi időben :)) És természetesen jobbulást kívánok! :)

    (u.i.: a képek biztos,hogy publikusak?! :D)

    VálaszTörlés
  2. Es mi lesz most hetvegen? Remelem nem vagyok telhetetlen :-)
    Es jobbulast meg1x

    VálaszTörlés
  3. "Remelem nem vagyok telhetetlen" - most mondjam, hogy de? :D
    "Igen,tényleg a tornádó ;)" - mimas :)

    VálaszTörlés