2011. április 2., szombat

Üdv ismét itt

Sziasztok!

Először is elnézést szeretnék kérni, ha valakit a facebook bejegyzésemmel akaratlanul is megbántottam, sajnos nem esett túl jól az egész ott zajló üzenetváltás - és talán kissé indulatból reagáltam. Ahogy ott is jeleztem, az a fórum azért lett létrehozva, mert a blogon szinte senki nem reagált semmit, bíztam benne, hogy ott majd fog - hát, végül is így lett, csak eltértünk a témától... Ezért a következő a javaslatom: tudva, hogy sokan komoly iskolai, családi, munkahelyi terheket cipelünk a vállunkon, és ettől talán a szokottnál feszültebbek vagyunk, vegyünk egy nagy levegőt, és ha úgy gondoljátok fontos Isten Országáért tevékenykedni, együtt, közösen, tegyük továbbra is ezt. Végre a papunk teljes bizalmát élvezzük, épül a pince, amit hamarosan birtokba vehetünk, ne most szúrjuk el, amit eddig felépítettünk. A másik, hogy a jövőben ilyen fél-nyilvános fórumokon ne írogassunk személyes, vagy személyeskedő, különösen bántó, csúnya szavakat egymásnak... Ehelyett, ha valóban fontos nektek ez az egész, mert nekem az, akkor szépen, mint a normális emberek, beszéljük ki magunkból a feszültségeket, problémákat, különösen az évek óta húzódókat, mert ha azok nincsenek elvarrva, máshol váratlanul robbannak. Ha lemegy a holnapi mise, szépen leülünk, és beszélgetünk, mert igenis mindenki nagyon fontos itt, és nemcsak nekem, csak néha egyáltalán nem, vagy csak nagyon sután tudjuk ezt egymásnak kifejezni... Hosszas ismeretségünk után tételezzük fel egymásról először a jót, vagy próbáljuk egymás szándékait, érzelmeit, mondatait az eddiginél talán jobban megérteni.... Mindannyian csak szeretetre és figyelemre vágyunk, és ez teljesen rendben is van. Az évek múltával a lelkes érzelmeink gyakran alábbhagynak, több hibát látunk, sok mindenbe belekötünk, de minden csak annyira jó, amennyire jóvá mi tesszük. Vannak többen is közületek, (csak amiről én tudok) akik már több, nagyon nehéz helyzetben ügyesen helytálltak, odaálltak az elé, akit megbántottak, vagy akitől tartottak, stb, és elmondták, megbánták, megkérdezték, stb. szóval mindez nagy bátorságra vall... És ha ti egyébként bátrak vagytok,akkor egy tisztázó beszélgetéstől sem kell félni, sőt...
Addig is, ahogy mondtam, próbáljunk, ha benne vagytok, nagy levegőt venni, és tenni a dolgunkat, amire hiszem, hogy igenis ki lettünk választva... És aztán rendezzük, ami rendezésre vár...
Sajnos totál hülye vagyok a facebookhoz, nem tudom egyelőre megszüntetni a csoportot... mégis azt kérném, hogy most ide írjatok, csak egy kicsivel több fáradtság... kb 10 másodperccel... A véleményeket meg ha lehet a jövőben csakis személyesen...
Köszönöm!
Holnap negyed 10-re kell jönni, ha esetleg elfelejtették volna :)
Jó éjt!
B

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Bocsi elismerem en csak most olvastam el ezt a bejegyzest. Most mar olvasom gyakrabban. Hat, en igyekszem ott lenni a dolgokon, csak olykor sajnos nekem se engedi az idobeosztasom, es bocsi hogy elozoleg nem tudtam segiteni a jelenletemmel.
    Eppen ezert is irok, hogy holnap, aprilis 9-en lesz vmi osszeroffenes?
    Koszi a valaszt, David

    VálaszTörlés