2009. december 21., hétfő

Karácsonyi programok

Sziasztok!

Először is köszi a hozzászólók hozzászólását, nagy reményekre jogosít fel :) A telefonomat is :)
SZóval elnézést a suta szervezés miatt, csak a hétvégén mindenféléket hallottam a járványügyi helyzetről, mert ugye mi is benne vagyunk éppen a NEMTOMMÉPPENMILYENVÍRUS járványügyi helyzetében... Na, a lényeg, hogy reggel telefonáltam is mindjárt, hogy akkor mi is van... az osztályra bemenni sem lehet, csak a hozzátartozóknak korlátozott számban a társalgóba... Nehogy valamit bevigyünk... Viszont az ajándéknak nagyon örülnének... SZóval hajrá!!! Ezen felbuzdulva az idősek otthonát is felhívtam, és milyen jól tettem, mert kiderült, hogy ott meg rászerveztek valamit a már megbeszélt programra, és sűrű elnézést kérve felajánlották, hogy szerdán lehetne menni... Mivel a próba is szerdán lenne, mégpedig munka után, tehát 5-től, ha nektek jó előtte lehetne menni, akár mindkét otthonba is... Ezt Bálint atya vetette fel... Mármint, hogy mehetnénk a másikba is... Csak az a baj,, hogy a sok telefonálás után annyi már nem maradt, hogy nektek is szóljak :(
Tehát akkor:
a próba szerdán teljes harci díszben 5-től lenne
előtte, mondjuk 3-től lehetne menni az otthon(ok)ba...
Ha bevállalhatónak tartjátok...
Ha nem, lefújjuk, csak szóljatok, mit gondoltok!

Még annyit, hogy ezúton is elnézést szeretnék kérni, hogy nem tudtam részt venni a közös karácsonyunkon, pedig nagyon készültem, de aznap du is éppen lázas volt Dorcika... Sajnos az elmúlt két hónapban alig tudtam részt venni a közösség dolgaiban, csak lélekben és háttérmunkákban, és egyre inkább azt érzem, hogy ez így nektek nem biztos, hogy jó... Mert hát nektek jó lenne egy nem csupán lélekben jelen levő vezető is... Mégis köszönöm a sok-sok-sok kitartást és türelmet, és a rengetege támogatást!!! Az én kívánságom az lett volna, hogy egyre jobban tanuljuk meg értékelni azokat az embereket, akiknek nem kell folyton megfelelni, hanem pusztán önmagunkért is szeretnek, és akiknek néha annyira természetes a létezésük, hogy néha el is felejtjük értékelni őket... Én azt látom, hogy köztetek sok ilyen ember van, aki egy igazi kincs, és érték, hátha jövőre egy picit jobban tudjuk majd egymásban meglátni ezt... Nem akarok érzelgős lenni, de tudjátok jól, hogy nekem nem igazán van családom... De ha rátok gondolok, akkor mégis azt érzem, hogy van, mert az a család, ahol az ember igazán otthon érzi magát, ahol természetes lehet, és ki tud bontakozni, és elfogadják, és köztetek én ezt érzem... Jó tudni, hogy vannak, akik talán tényleg önmagamért szeretnek, és ez nagyon-nagyon jó érzés... Köszönöm szépen :)
Technikai infó: lehet valahogy állandó tagnak is regisztrálni ezen a blogon, még fényképet is rakhatsz fel :) Persze nem muszáj :)
Szép estét!!!!
B

6 megjegyzés:

  1. Na hello

    Hat, mindenek elott, Dorcikanak jobbulast!

    Remelem a tobbiek is olvasgatni fogjak a blogot, hogy tenyleg ne kelljen mar smseket kuldozgetni. (ja, amugy nekem pl. van allando fiokom^^)

    Nekem most szemely szerint nem sok kedvem van most elmenni az idosekhez, ill. beteg gyerekekhez - bovebben skypeon esetleg -, persze ez egyeni szocprobl.
    Ha a tobbseg ugy dont, h megyunk, akkor azert ra birom venni magam :)

    Tobbiek?

    VálaszTörlés
  2. Na, szerkesztei nem lehet:
    Egesz jok a zenek..^^

    VálaszTörlés
  3. Nekem a szerda az nagyon necces,és meg merem kockáztatni,hogy Balázsnak is...beneveztünk valami foci kupára vagy tudom is én,és az szerdán lesz 1 órától,és fogalmam sincs,hogy mikor lesz vége. De 3-kor szerintem még ott leszünk...

    VálaszTörlés
  4. Helo, sajnalom, hogy en is rossz hirekkel tudok szolgalni az idopontot illetoen, ugyanis holnap nekunk disznovagas van, es sztem 3-kor csak eppen, hogy hazaerek budosen es fustosen jobb esetben :-)
    De az 5 orai proban mar ott tudok lenni valoszinuleg.
    Dorcikanak meg jobbulast!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. akkor lesz az idősek otthoni fellépés szerdán

    VálaszTörlés